Headlines

پی زیڈ اے انٹیریئرز اوراے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کرکٹ ٹیموں کے درمیان کرکٹ میچ کا انعقاد

دبئی (طاہر منیر طاہر)پی زیڈ اے  انٹیریئرز اوراے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کرکٹ ٹیموں کے درمیان کرکٹ میچ کا انعقاد ہوا، پی زیڈ اے  انٹیریئرز نے شاندار کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے فتح حاصل کی جبکہ اے این کے  گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس نے  رنر اپ پوزیشن حاصل کی۔

ندیم کی قیادت میں پی زیڈ اے انٹیریئرز نے شاندار کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے فتح حاصل کی، جبکہ اے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس نے مسٹر فیصل کی قیادت میں رنر اپ پوزیشن حاصل کی۔ تقریب کے دوران نفر حسین ACA نے اے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کا تعارف کرایا۔ جامع خدمات کمپنی کے سیٹ اپ سے لے کر اکاؤنٹنگ، ٹیکسیشن، آڈٹ، پی آر او سروسز، اور آئی سی وی سپورٹ تک۔ انہوں نے اے این کے گلوبل بزنس ہب کی بھی نقاب کشائی کی جو پاکستان میں فری لانسرز کو انفراسٹرکچر اور پراجیکٹ امداد کی پیشکش کرتا ہے۔ محمد ثقلین نے تجارتی، رہائشی اور ریٹیل فٹ آؤٹ پراجیکٹس میں پی زیڈ اے کی مہارت کو متعارف کرواتے ہوئے اپنے کاروباری سفر کا اشتراک کیا۔ رضا محمود نے منتظمین کی تعریف کی اور جیتنے والوں، رنرز اپ اور ملازمت کے متلاشیوں میں کمپنی کے تحائف تقسیم کئے جبکہ 2006 سے پریمیم ایونٹ سلوشنز میں مہارت رکھنے والے جام ایونٹ مینجمنٹ کو متعارف کرایا۔ شہباز شوکت نے کیو اے آئی سرٹیفیکیشن سروسز ایل ایل سی کو متعارف کرایا، جس میں آئی ایس او سرٹیفیکیشن، ایچ ایس ای ٹریننگ، اور پروجیکٹ کنسلٹنسی کی خدمات فراہم کی گئیں۔

کیو اے آئی سرٹیفیکیشن سروسز کے کیپٹن تاج حسین نے جسمانی تندرستی اور کمیونٹی میں نیٹ ورکنگ کے مواقع کو فروغ دینے میں کھیلوں کی اہمیت پر زور دیا محمد ندیم صادق نے منتظمین اور پی زیڈ اے انٹیریرز کا شکریہ ادا کرتے ہوئے اپنی ٹیم کی جیت کو اجتماعی کوششوں اور خدائی عنایات کو قرار دیا۔ جام ایونٹس مینجمنٹ کے کپتان سہیل صفدر نے کرکٹ کے شائقین، ملازمت کے متلاشیوں اور کاروباری افراد کے لیے ایک غیر معمولی تقریب کے انعقاد پر نفر حسین کی تعریف کی۔ اے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کے کیپٹن فیصل نے تقریب کی کامیابی میں اہم کردار ادا کرنے پر تمام شامل افراد خصوصاً نفر حسین کا شکریہ ادا کیا۔ اس ٹورنامنٹ نے نہ صرف سنسنی خیز کرکٹ میچز پیش کیے بلکہ نیٹ ورکنگ کے قیمتی مواقع بھی فراہم کئے-

Leave a Reply